Då var de onsdag då;P

Jaha:) Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket vettigt. Började med rid-teori - alltid lika kul! 1/4 njurar 3/4 helt andra saker;)   Svenskan innehöll massa sagor, engelskan belv det muntligt NP för min och Hannes del (Hanna och Hannes hehe måste varit därför vi hamna tillsammans) gick ganska bra! fick inga katastrofala hjärnsläpp men... Efter var det mat o sedan fysik... Alltid lika roligt att sitta bredvid Madde;)  Jag har kommit fram till att om det stämmer att ett skratt förlänger livet så kommer jag bli runt 300år som det ser ut i nuläget! Tack Madde för det!!
Efter fysiken var de hål = hänga gubbe (läs: Madde) Tillsist var det sagorna igen...

Nu har jag hamnat här och ska väl egentligen plugga engelska verb.. Vi har prov på fredag! Tänk er; Verbprov fredagen den 13... Kan det gå annat än dåligt?? Vem i hela pianot lägger ett prov fredagen den 13?? Jo våran engelskalärare förstås!! *suck*

Nu hade jag tänkt ta en sån där skojig promenad igen. Har räknat ut att man bränner minst dubbelt så mycket när man går med envis, stark liten ponny!! Min högerarm är välmusklad!! Haha men men!

Kram på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0