Bläig fläkt!

Ni ska vara glada! Alla ni som inte har någon lektion i kemisalen på Dahlstiernska i Mellerud! I vanliga fall låter det som om någon står och sågar med en handsåg... Idag fastnade sågen också... Den höll på att låta hela tiden.. non stop! Den va nog bara tyst i max 1min Sammanlagt på 2*50min... Grrrgh! Tänk er det, på måndag morgon... Dubbelpass i kemi + irriterande idiotfläkt.. Huvudvärk here I come... Tur att det va kort dag:)

Just det! Jag måste ha slagit rekord på vägen hem! Jag tror aldrig det har gått så fort! Det tog ca 12-13min på 4km! :) Haha fast jag hade ju inte motvind, snöstorm, spöregn... Jag hade bara lite svag medvind och moln;)

Sen har det inte hänt så mycket... Ut och gå med sjuklingen och Kotte i en halvtimme och sen hamna jag här... Men men får väl göra lite nytta nu!

Kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0