Äckelsnö

Usch och fy! Jag hatar verkligen snö i slutet av mars! Det kom 1dm och nu är det bara slask och allt fastnar i Cherros hovar... *Djuup suck*  Jag blir verkligen deprimerad... Och snön kommer ju inte högre på listan när den är orsaken till att bussen kom ½h försent... suck..

Annars har det inte hänt så mycket denna veckan.. Har haft prov, ätit bläiga våfflor i skolan och har skrattat åt/med Madde:)
Helgen kommer bestå av fysik, fysik och åter fysik... Tråkigt! Men prov på torsdag så... Annars har jag faktiskt blivit av med en bokredovisning i engelskan! okej inte blivit av med men vi har flyttat fram den till efter lovet puh!

Oj vad kort det blev... Det har faktiskt inte hänt mycket (skoj) i mitt liv alls! Sån tur är e de bara en vecka kvar tills lovet! Och vecka 17 så åker Nv1, Te1 och alla 1.a o 2.a sökande till Nv och Te till Universeum:) Alltid något kul! Särskilt eftersom vi åker på onsdag vilket e den jobbigaste dagen i veckan! Lektioner i ett!

Nu ska jag fortsätta se på Babben & Co. Robinson har inte vart så bra i år... okej det har vart ett avsnitt men njae nej! och på tal om tv! Jag grät nästan när Laila och Tobias dansade sin showdans igår på Lets Dans! Shit va bra och så vinner dom inte... 

Just det igen! Jag måste bara uppmana att släcka alla lampor om typ 7minuter! Ni kan kika på tv.n men släck! det gör jag! Earth Hour!!

Kram puss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0