710 Trevlig Helg!

Sitter och kikar lite på Let's dance:)   Dagen har väl vart ganska rolig... aah Madde o co vet vad jag pratar om, I would like to sung;P  
Igår for jag till ridskolan och det stod hoppning på schemat... alltid lika kul!! Vi hoppa lite studs och "balanshoppning"... Jag låtsades flyga och Luns hoppade;) haha nejdå men vi fick inte hålla i tyglar eller man så då fick vi flyga:)

Ni kanske undrar över rubriken?! Jo imorse när jag stod och väntade på bussen (som faktiskt va någolunda i tid) och så kommer bussen... mitt humör sjunker när jag ser att det är en skruttig gammal buss... Men lika snabbt steg det igen (humörsvängningar?) Det stod nämligen "710 Trevlig Helg!" fast det växlade mellan det och "710 Mellerud"! När jag kom in i bussen spelade dom sån där gammal go "partymusik"... Vad så lite kan göra för humöret!!:)

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0