Vad roligt man kan ha med en banan ;)

Haha den här dagen har vart lite uppochner:) Börja redan i bussen då ja o Madde kände chauffören och det blev lite tjöt, alltid skoj... Vi satt längst fram... Lärarna satt i bakre delen av bussen och tyckte att vi var lite högljudda... hehe såklart fortsatte vi på vägen till skolan också :)

Sen hade vi kemi... sudda böcker och gjorde utvärdering.. Andra lektionen som också va kemi så skulle rektorn komma, han va 20 min försenad.. Så vi lekte hänga gubbe... Sen kom vi in på ämnet Star Trek... fråga mig inte va det e men jag vet nästan mer om det än kemi nu så...:) Trond visade sig nämligen vara värsta proffset (läs: nörden) på just Star Trek...

Just det ja!! Sofia läser aldrig min blogg för att hon aldrig blir omnämnd så nu har hon blivit det ;) Så nu kom hon med på ett litet litet hörn...

Jo och så till överskriften...Jag och madde satt och flamsa lite i busskuren och hon kom på att hon skulle följa med en busschaufför på en tur ner till Kungshamn... Så senare i bussen när vi va ännu mer flamsiga så frågade jag om hon kunde öva lite på det där med turistguidning... Gudars va vi skratta... Tänk att man kan ha så roligt med en banan! Det var själva micken som madde prata i och sen skulle hon ju såklart soundchecka som en riktig guide... Ljudeffekten va bara bäst! Sen 1-2 1-2... haha vi kan det där med guidning nu...



Ni som åker buss vet säkert att det finns vissa personer på bussen som är olidliga... Såna har vi mött flera gånger... Kommer aldrig glömma den människan (kille typ 25) som satt snett framför oss med sin mobil... Han visste inte vad ljudlöst är för något... Han satt nämligen och spelade spel.. jag och madde gissade att det var en enarmad bandit, såna på färjor till danmark som det rasslar om när man vinner... Det lät exakt likadant och han vann hela tiden... *rassel, skrammel* irriterande nog så satt han med det hela vägen från mellerud till brålanda... Aarrgh men misstänker starkt att jag och madde också är såna där människor folk kan störa sig på i bussen.. Men roligt har vi:)



Näh nu ska jag ta å mocka och få i mig lite mat... Senare idag blir det säkert tömkörning.

plingpling 1-2 1-2 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0