Trädgårdsmästare:)

Ja, idag har jag startat en blogg om mitt kommande projektarbete. Hannas project. läs den! Har även tömkört Cherokee idag igen, gick asbra men mer om det får ni läsa på andra bloggen...

För att jag inte skulle bli sittandes framför tv.n eller här hela dagen blev det trädgården som fick min uppmärksamhet... Klippte bort allt gräs runt träden och sånt med en sax... Ja, inte en vanlig sax utan sån man har till gräs... :) Så nu kan man nästan kalla mig trädgårdsmästare men de e kanske å ta i...

Har såklart spelat lite gitarr idag med, gick nästan bra... Har transponerat lite låtar så dom passar mig bättre men det är väldigt svårt å få till både bra gitarr-tonart och bra sång-tonart så det brukar bli att jag får spela piano i alla fall.. men de går det med!

Just det! Nu är det bara 4 dagar kvar tills sommarlovet! och "bara" 22 dagar tills jag är 17:)

Nä nu ska jag fortsätta fixa och dona lite överallt...

Hajpådaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0