tjugofemte juni tjugohundranio

Då va det dags att blogga lite igen då.. har vart jättefint väder + inget att skriva om som har bidragit till det lilla uppehållet... Men men!
Idag har det vart lugnt som vanligt! men har hunnit med ganska mycket ändå. Har bland annat lastat och in ett lass hö, de blir nog två till imorrn...

Ni kanske undrar hur det går med mina små planer och jag kan meddela att på den ena är det mesta under kontroll och det närmar sig, sakta men säkert! Den andra har jag fortfarande inte riktigt påbörjat så vi får väl se hur det går med det! Hoppas verkligen den blir av också! :)

Det finns ju andra saker som närmar sig också, bland annat min födelsedag. Dit längtar vi! Förmodligen blir det ett minimini-kalas på lördag med mina faddrar och morfar... Kanske kommer en och annan farbror också, men det märker jag då!

Nä nu ska jag skriva på min projektarbeteslogg som ni hittar här!

Va inte ute i solen för länge, då blir ni som mig; brända tomater ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0