Solen skiner;)

Åså börja jag med vädret igen... Konstigt! Men men solen skiner som sagt men är lite rädd att det ska börja åska idag igen.. Det är kolsvart runt om...

Idag har jag inte gjort mycket alls, som vanligt tömkört cherokee, läs mer om det på Hannasproject.blogg.se! I princip har jag inte gjort något mer förutom gitarren förstås... Det går nästan bra att spela nu *förvånad*!

Just det! Jag har en plan, nästan tajmad och klar in i minsta detalj... Jag har till och med två planer :P Den ena kommer förhoppningsvis gå av stapeln på en viss födelsedag och den andra vet man inte riktigt när den kommer ske... Om den första kan jag säga så mycket att det finns en ledtråd här i bloggen, någonstans.. Den andra kan jag inte säga så mycket om men det kan handla om knutar och lera :)

Nä från mina roliga planer till den som blir verklighet om cirkus 10min.. Jag ska baka:) Resultatet kan komma hit om ni är snälla... Det blir förmodligen sockerkaksrutor med kokos på.. men vi får se!

Så nu får ni ha det bra! Tjo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0