Puh och ÄNTLIGEN!!

ÄNTLIGEN klar med allt vad läxor, inlämningar och prov heter!! Idag var de dags för sista provet, matte B.. Gick riktigt bra men vi får väl se på resultatet innan vi drar några slutsatser... Idag blev det en riktigt bra dag trots att jag var mer zoombie än människa i morse... Vändningen kom när jag fick reda på kemiprovet:) Tyckte inte att de gick så bra men jag klara precis MVG.. GAAH glädjeskutt blidde det;)  Sen var det ju dags för matteprovet.. bernt hade meed sig godis, alltid bra när lärarna ger oss godis tillsammans med prov =D provet kändes som sagt väldigt bra så:) sen flyttade vi spanskan till datalektionen (vi har inget att göra på datan ändå...) så sen blev det bussen hem kl 10:40 =D We like!

Den här helgen är typ första helt läxfria helgen på jättelänge så nu ska jag bara ta det lugnt och ha det skönt! Hoppas på lite varmare väder och sol så ska hängmattan upp...
Annars e de ju student i VBG idag men ingen som jag känner jättebra så i år stannar jag hemma men GRATTIS till alla som tar studenten:)

har vart en riktigt go vecka när man ser på lektionsinnehåll och längd på dagarna:) här är min senaste vecka och nästa vecka;)

Måndag: hem 12:30
Tisdag: hem 15:00
Onsdag: kakmonster första lektionen:) typ lediga andra, gjorde inte mycket på tredje, dock prov sen... hem 14:20
Torsdag: Luugnt hem 12:30
Fredag: matteprov, hem 10:40

Måndag (8/7): Städdag blir nog riktigt lugnt! hem 10:40 eller 12:30 vi får se vilken vi hinner med...
Tisdag: börjar 10.00 ute på vita sannar, brännbollsturnering hem?
Onsdag: Lediga
Torsdag: börjar 11.00 slutar typ 13.00
Fredag: SOMMARLOV!!!!!! =D

Jag längtar som fasiken till sommarlovet! Suck.. hoppas det går fort iaf! ja inte sommarlovet utan veckan dit ;)
Förresten, lyssnar på Who's the panda! lyssna in dom på Who's the panda

Kramkram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0