Midsommar :)

Tack hela familjen Danielsson för en supertrevlig midsommar :) 
 Som sagt åkte jag till Madde igår vilket va skitkul!! Först åkte jag och Madde ut och körde Action. Fort gick det! Vi mötte världens största husbil, den va inte dåligt stor säkert minst 5m lång... Efter det va det dags för lite mat, mums :) Sen såklart jordgubbar som e så gott! *mätt* ;) På kvällen kollade vi på Två bröder emellan... ganska bra, har sett den förut... Men tycker Jäkelskaps-serien är mycket bättre! Detta är helt otroligt men jag och Madde va riktigt lugna igår! Ja jösses det har väl aldrig hänt förut?!

Just de! va ute och tog lite kort i regnet... här kommer en utav bilderna! De andra behåller ja tills någon annan gång :P


Aja nu skiner solen.. nu blir det antingen börja rensa på mitt rum eller en promenad.. vi får se.

Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0