Løkken va osækert igår...

Även Stena Jutlantica och Fredrikshavn va osäkra igår... Har ju tidigare berättat om en plan som skulle ske på en födelsedag och igår blev det en trip till Danmark på min födelsedag:) Va längesen jag hade en sån här bra födelsedag! Dock börja dagen kl. 04.00 och då hade jag sovit 5h.. Jippi! Va något trött men kan inte sova i bil när det inte e mörkt utanför så den idén va bara att skippa... Jag och Maddes familj kom ner till Göteborg ungefär vid 07.10 eller nåt i den stilen så då blev det lite frukost igen :) Upp på båten och spela lite på banditerna, vann som mest 10kr... fast mesta tiden tillbringades uppe på däck i solen! Skönt

Väl framme i Danmark for vi iväg till Løkken, eller närmare bestämt den fina vita sandstranden som finns där! Dock va det lite kallt i vattnet så håret fick hållas torrt men jag va inte värst! Madde bada bara fötterna.. Sen låg vi som medvetslösa och solade en stund! jag har fått bikinilinjer :O har väl aldrig hänt förut. Men även där låg ja i lä, Robert (Maddes lillebror) fick lite lätt solsting... Efter stranden blev det å gå i affärer i Løkken.. Hitta inget som passa mig förutom ett par badtofflor för 10 danska kr...

Sen styrde vi kosan tillbaks till Fredrikshavn där vi åt kvällsmat och busa runt lite... Så skulle vi handla också men affären skulle precis stänga så vi va ensamma och sen höll vi på att inte komma ut för dörrarna ville inte öppna sig... Därefter åkte vi ner till färjan och stog där ett tag...

Väl på färjan va vi ganska trötta men vi gick upp på däck och solade lite igen.. Sen blev det soffan nere i båten och det va skönt att sitta stilla ett tag! Satt där till det va dags att åka av.. Väl i bilen somnade vi typ efter en kvart men stensov inte... och helt plötsligt va vi framme i frändefors och såklart glömde jag en kasse i deras bil men men jag överlever nog... tror jag...

Tog lite kort också men de är kvar i kameran så det kommer senare!
Nu ska jag greja lite med annat...

Sola lugnt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0