Inga döda i trafiken idag heller ;)

Idag har vart en rolig dag! Jag har fått riktigt mycket gjort också och det händer ju inte så ofta... Först blev det promenad själv. Är som sagt inte så smart så gick på en skogsväg med massor med gräs, och det va blött... Hade kortbyxor.. Smart Hanna!! ungefär halvägs kändes det som jag hade en sjö i mina skor, det klafsa verkligen! Dessutom va mina ben helt blöta. Aja överlevde gjorde jag! Sen blev det tömkörning med Cherokee! Gick jättebra! Han har verkligen utvecklats otroligt mycket när det gäller å lyssna och sånt.. vilket kan va ganska användbart ibland :P

Efter maten övningskörde jag till morfar. Körde 80 på en 90-väg (inte 45.an) *stolt*. Det mesta av vägen va en mindre krokig väg som kändes det som en smal kostig eller nåt.. Men inga döda idag heller!! Körde såklart hem också...
Hemma väntade nästan alla grimmor på att bli skrubbade, så det har jag ägnat halva eftermiddagen åt!

Just det.. lite uppdatering om mina planer! Den på en viss födelsedag blir av! Skojskoj ska det bli! Den andra är inte riktigt spikad än.. Jag måste prata med någon först, vem säger jag inte. eller ja det spelar egentligen ingen roll för ni blir inte klokare av det men jag låter det va osagt än så länge iaf!

Nu ska jag bara slappa och ta det lugnt.. ska också kolla på Lotta på Liseberg! är löjligt kär i allsång på tv.n...
Sola lugnt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0