Längesen...

Fy på mig! Nu har jag inte skrivit på nästan en vecka... Men får väl skylla på vädret som har vart för varmt! över 30+ varje dag...

Iaf, har ju som sagt inte gjort så jättemycket nu den sista tiden. Igår va ja dock lite effektiv, va nämligen funktionär på Nuntorps dressyrtävlingar och ja, tacka vet ja hopptävlingar... Det går så segt! En klass, den lättaste ( LC:2 ) va det 30 startande, dom börja vid 08.00 och klassen va slut typ 12... suck. Men sån tur va så satt ja inte still i solen hela tiden... Jag tejpade träbitar, skrev namn och resultat på tejpen och sprang ner med träbitarna och hängde upp dom på väggen :) rätt sköj faktiskt faktiskt men dom rackarns krokarna på träbitarna satt lite ojämt ibland så de va som att lägga pussel...

Idag har jag inte gjort ett skit, rent ut sagt. Klev ur sängen vid 10.30, rekord denna sommarn. Ja nu tror ni kanske att de e det tidigaste förstås men tänk om! Det är nämligen det senaste...

Just nu, när man vill att dagarna ska gå fort går de så långsamt de bara kan, isch och fy! Jag får härmed starta en liten nedräkning! Folk som känner mig väl vet nog vad det e men ni andra får ha ltie tålamod! Avslöjar ingenting förrän det är 110% färdigt!! Men iaf det är nu 12 dagar kvar tills ni ska hålla alla tummar ni har!

Nä, nu måsta ja faktiskt skriva lite om Cherokee på andra bloggen --> Hannasproject.blogg.se

Puss o Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0