Ja må hon leva, Ja må hon leva...

Ja må hon leva uti hundrade år :) Grattis Madde på födelsedagen! Den hade då vart helt okej när jag va på besök ;)

Isch va de regnar ute, jag hatar regn! En annan sak jag inte gillar är åska.. Häromdagen väcktes jag av världens smäll... Blä! Regnet råkade jag o cherokee utför igår tror jag! Vi kom ca 200m, där stannade cherokee under ett träd vilket va klokt då det sekunden senare hävde ner regn! Vi stog där i en kvart, sen gick vi hem för ingen ljusning syntes...

Idag har jag som sagt vart hos madde en stund, har också hunnit träffa kusinen min en snabbis, Hon bor nämligen uppe i Sandviken så henne träffar man inte ofta... Skojsigt va det! Har såklart motionerat både mig och cherokee sen hamna jag här...

Ååh vilket meningslöst inlägg detta blir... Grattis ni som kommit ända hit ner :) Just nu sitter jag iaf och lyssnar på Rolandz! Faktiskt bra! Så sjukt roliga va dom på Allsången i tisdags! Inte alls parodi på dansband väl?!

Aja hade bäst!!<3

Ps. Just de, Det är nu 8 dagar kvar tills ni ska hålla tummarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0