Galen dag :)

Idag har äntligen min kära Musse kommit hit. Cherokee va dock inte överlycklig först, han va förmodligen livrädd... Har aldrig sett honom så ... *hittar inte rätt ord* ... uppskakad kanske men naa stämmer inte riktigt men ja. Han skrek verkligen, inga vanliga gnäggningar eller pip utan skri! Har aldrig hört värre tror ja... Men, han lugna ner sig han med och nu tror jag verkligen att de är kompisar alla tre... Skönt, vet inte vad jag skulle ta mig till om de blev ovänner... Just de ja, när vi släppte ut dom i hagen, så gick cherokee hela tiden emellan Musse o Kotte. Han skydda sin lilla enmansflock... Nu tror jag dock att Musse blir ledare för så fort cherokee la öronen bakåt nu ikväll så nafsa Musse efter honom eller la ett öra bak han med! Värsta bästa uppfostringen :)

Här e han förresten... Här är när han longerades på veterinärbesiktningen:



Här är han och Kotte:



Fick en bild på honom och Cherokee också men det va en stolpe i vägen annars hade den blitt super... men men

Nä, ni icke hästintresserade har väl för länge sedan stuckit men mitt liv kretsar mest kring just hästar.. Kommer inte på något annat "ickehästigt" som hänt nu det senaste...

Nu ska lilla jag sova efter en nervpirrande dag :)

Gonatt<3

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Så söta! :D

2009-07-31 @ 12:41:17
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: johanna

Söta bilder :D

2009-08-11 @ 00:18:47
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0