4 dagar kvar / 6 dagar kvar

Längtar som in i norden tills på fredag, men e lite nervös inför fredagen så ni får hålla alla tummar som ni någonsin haft då! Om fredagen går som jag vill längtar jag ännu mer tills på söndag :) hoppashoppashoppashoppashoppas!!

Har skrivit förut att det inte händer så mycket i mitt liv och det gäller fortfarande.. Idag har dagen ägnats åt att rensa ogräs (blä!) och gjuta i stallet.. Lite skojigt faktiskt, jag kan det med ;) Annars händer inte mycket alls om dagarna.. Lovar att skriva om det som händer till helgen och om allt annat...

Nä nu ska jag fortsätta titta på Lotta på Liseberg.. Skansen är bättre enligt mig men ja.. Förresten! Tittar någon av er på Morden i Midsomer eller på Miss Marple? Älskar båda två.. Morden i "Mi´sommar", som pappa säger, är lite läskigare än Miss Marple men har man en kudde framför ansiktet så går det alldeles utmärkt!!

Kramkram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0