Wöhoo

Ledig idag:) eller ja, ledig? har ju prov i Naturkunskap imorrn och har ingen aning om vad jag ska plugga på... Det blir 3 frågor om typ miljöproblem som inte diskuterats på lektioner och vi får ha både boken och anteckningar med oss...  Men, vet ju iaf att jag har ett säkert VG om jag bara skriver namn^^ Det känns bra! Något som inte känns lika bra är det nationella matte C-provet som sker på fredag! Blä säger jag!

Dagen började med frukost och sen mockning! Därefter fixa jag värsta goa lunchen! Hemmabakad pizza med köttfärs :) Har också hunnit med att räkna lite och öppnat NK-boken har jag gjort också... Nu blir det hästarna som gäller.

Just det! Angående planerna: Detta kommer bli som fruktansvärt roligt! Madde, du vill inte missa det!!

//Hanna

ps. skrivkrampen hänger lite löst nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0