Vissa dagar..

.. är hemska, en sån dag är det idag. Eller, den hade ganska bra förutsättningar för att bli någulunda men inte då! Trots bra väder så.... Börja med att miniräknaren dunsa i golvet med en smäll och såklart trilla 3 av 4 batterier ur... Därefter, svinis-sprutan, gjorde inte ett dugg ont, men ändå! På eftermiddagen va det dags för biologiprov, gick hyfsat! Sen vidare med mamma till överby. Handla både julklappar och kläder... Va inne en sväng i några butiker som lukta nåt enormt av parfym (inte parfymaffärer) och varmt va de, detta medför huvudverk! Som attan.

Väl här, framför datorn, logga ja in på msn och Madde frågar om jag gjort matten, jag svarar att nä det har jag inte. Mä sa Madde, den är ju tills på fredag! Ungefär här inser jag att jag måste vart totalt förvirrad igår på matten! Jag trodde nämligen i min enfald att den va tills nästa vecka... Och, imorrn kommer jag inte till skolan eftersom jag åker direkt till Innovatum. Tror ni jag har gjort matteläxan tills fredag? NEJ! Sen börjar msn krångla nåt kopiöst.

Nån stans här brister det, tårarna svämmar över. Inte för en missad matteläxa och ett krånglande msn, men det va droppen. Jag är väl en sån människa som samlar alla tårar till ett tillfälle. Inga känslor som svallar över i onödan inte... Och nån gång måste man ju gråta ;) Och då gråter man utan någon egentlig anledning. That's it!



Nä, som jag brukar konstatera. Först bryter man ihop och sen går man vidare, starkare!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0