Träning

Igår va det dressyrträning för Nina Persson, skoj va de! och kallt.. Inte när jag red förstås men... Fick en riktig genomkörare med allt vad det innebär, även Musse blev varm i kläderna :) Gick riktigt bra faktiskt! Tränade på att han skulle slappna av och inte dra iväg bara. Gjorde det genom att rida på en volt och ställa utåt och sen hålla kvar på ytter och ställa tillbaka igen. Lite knivigt i början men oj va fint han gick sen. Gjorde samma sak i bägge varven, både i trav och galopp. Galoppen va jobbig kan jag ju säga. Antingen drog Mussebus iväg och rusade eller så bröt han av... Ajajaj.. Mina BEEEN! Idag blir det sporrar på ;)

Nu måste jag springa! Ha de!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0