Snack om ingenting

Nu har det gått sådär lång tid mellan inläggen igen.. Fy mig! Menmen, har ganska fullt upp här! Massor med snö är det här och strömmen går en gång i timmen men är borta just så länge så allt stängs av vilket innebär ca 5min. Igår lyckades dom pricka in att lägga strömavbrottet precis i reklampausen i filmen jag såg. Fick igång tvn och boxen precis tajmat till "Filmen presenteras av ..." Sånt gillar vi^^

Sen går inte Cherokee å rida igen. Han har fått ett tredje sår, på vänster fram. Förmodligen blivit trampad av Musses brodd... Hela hoven va röd när jag upptäckte de. Isch!

Och jag har fortfarande inte lagt in bilder på datorn från Maddes överraskning och Magnus konsert. Trots att jag sitter vid rätt dator, men, får väl skylla på att kameran ligger uppe :P

Just de ja! Alla ni som skulle få för er att smsa eller ringa till mig så går det fortfarande bra på det vanliga numret men svaren kanske dröjer... Har en ny mobil och mitt gamla numret går inte över till nya abonnemanget förräns den 5/1. Ni som vill ha nya numret smsar det gamla ;) Tänker inte skriva ut numret här nämligen! Ni som inte har gamla numret, min mejl eller facebook, kan väl kommentera här... Men har ni inget av dom tre vill ni säkert inte ha numret ändå så ;) (lång utläggning om ingenting)


Carro (och ni andra): så här ser mobilen ut :)

//Hanna

ps. tror att Zekesbilderna visst ligger på datorn. Kmr senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0