pynt o 21 minus

Isch, visserligen gillar jag minus och snö... Men 21 minus är kanske en smula för kallt! Går ju inte att rida för man vill ju inte ha ner massa kall luft i hästarnas lungor. Dessutom fryser man ju ihjäl trots 3 lager kläder!

På eftermiddagen har jag pyntat hela morfars hus :) Varken jag eller han har jättekoll på vart alla dukar och tomtar ska vara så det blir olika från år till år... men fint blir det såklart! Sprang upp och ner med julsaker och allsköns krimskrams och sen runt i huset för att se vart tomtarna gör sig bäst! Granen är ju klart finast. Morfar har numera plastgran som står pyntad året om i källaren. Bara (bara och bara vet jag inte men..) att bära upp och vira lite glitter runt! Klart!

Nu sitter jag här, har äntligen fått upp värmen lite, eller ja, lite för mycket. Har nämligen Tuss i knät och det blir varmt! Men, blir väl kall igen sen när hästarna ska ha nattamaten!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0