Iiiihhh

Förstår ni vad jag gallskrek förut i stallet? Höll på och dö! Va iaf ute och grejade lite, skulle bland annat byta vatten... Tog Cherokees hink sist och bar den en meter, ställde ner den och grejade lite i boxen, när jag sen skulle lyfta upp hinken igen fick jag mig en rejäl chock! I hinken låg en *fanfar* gigantisk råtta!!! Jag undrar vad grannarna trodde om dom hörde mitt skrik.. Fy fasiken va äckligt! Ringde pappa som fick hämta råttan. Kan ju tillägga att råttan va stendöd. Dödsorsak: råttan drunknade. Men, trots att jag hatar råttor så tycker jag lite synd om den, tänk va den kämpade och försökte ta sig upp, stackars liten! Men usch!

Annars har dagen före dopparedagen vart ganska okej, har pyntat stallet och klätt granen i mitt rum och nere. Så nu är hela huset juligt! Dessutom luktar hela köket skinka, mmm!

Nu får ni ha en riktigt bra julafton med många bra julklappar, det ska jag försöka fixa!

//Hanna

ps. GOD JUL ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0