1 december

Det går fort! Bara en månad kvar till 2010! Detta året har gått i racerfart, BAM så försvann det! Och för att inte tala om annat, vi har ju levt 10år på 2000-talet! Förstår ni, dom som föddes år 2000 fyller ju 10 nästa år! Det är sjukt! Och ja, jag vet att jag har lite åldersnoja nu. "ååh tiden går så fort!" "va stor du har blivit" osv. Men, det är sjukt! Och en grej till! Alla 92:or fyller ju 18! (hoppas det inte finns undantag^^) Vi blir myndiga! Hjälp

Nog om det! Nu ska ja berätta en sjuk grej som hände förut. Jag stog själv och väntade på bussen, utanför busskuren, så ser jag en man av utländsk härkomst titta på mig där han kom gåendes. Tänkte väl inte mer på de förrän han sa:

- Excuse me, when is the bus coming?

*förvånad Hanna*: ööh, about 2 minutes.

Inte så konstigt kanske, men när bussen kommer och svänger i kurvan så frågar han hon som sitter i busskuren om hon kunde ta kort på honom! Varför? Ingen aning...  Inte nog med det, bussen är tom, jag in först, tror ni inte han sätter sig sättet mitt emot! Varför sitta trångt när hela bussen är tom?? Iakttar honom lite och märker att han fortfarande har uppe sin kamera (rosa förövrigt) och sitter och fotar, i bussen, fast genom rutan. Hus, gator, skyltar, allt! HELA VÄGEN! åtminstone till Brålanda! För dom som inte vet tar det 20min dit! Va inte det en turist vet jag inte va det va!

nä nu blir det att gå ut i dom härliga minusgraderna och den stjärnklara himlen med månsken. Sen blir det biologi, är inte skogsexpert än sörrni!

//Hanna

ps. har inte skrivit ps på länge nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0