Ny kategori :)

Alltid roligt att förnya sig och det tänkte jag göra nu :) Härmed så förklarar jag kategorin Träning/övningar invigd ^^
I denna kategorin är det tänkt att jag ska lägga ut alla övningar som jag rider på olika träningar, dels för komihåg för egen del, dels för att ni ska kunna ta del av dem! Dessutom kommer jag smyga in lite ridtips från diverse tränare och egna knep såklart :) Hoppas att ni tycker om detta! Skulle vara roligt om ni kunde säga vad Ni tycker om detta, hiss eller diss, kanon eller kalkon!

Så, vad tycker Ni?

//Hanna

ps första träningen läggs upp så fort jag bara hinner!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en bra dag

2009-08-19 @ 06:29:12
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0