Jag tror på ödet...

.. åtminstone gör jag det idag :)

Jo, Musses sko satt ju löst så vi fick dra bort den igår och hovslagarn trodde att han kanske kunde komma och sätta fast den idag men icke då. till saken hör att det va hoppträning idag... Va sådär jätteglad på hovslagarn när han inte kom, men! Jag har det bra jag då Cherokee kan va me på markarbete så han fick hoppa in i transsporten upp till Mellerud och SHIT va han har blitt fin! Nina såg med en gång skillnad på hela rörelsemönstret och han va positiv hela tiden. Och jag älskar hans ponnyben. Det va nämligen så att halva paddocken va en sjö och där va man tvungen att rida, han trava med benen högt och fint! Ungefär som när han springer i snö:) Jo alla fall, va med på framhoppningen som va ett travhinder och han va positiv hela tiden och ju fler språng han tog desto fortare gick det ^^ min lille bus<3

Men till ödet då, jag avslutade min träning innan övriga i min grupp, skritta av och bara vandra runt i paddocken. DÅ öppna sig himlen och svärord va det regna! Så resten av träningen va det skyfall, men jag som va färdig ställde mig under taket och tittade, med ponny och allt:) Men om hovslagaren kommit och satt fast Musses sko, ja då hade jag också fått finna mig i att träna i skyfall men det slapp jag nu! Ödet! Eller va tror ni?


Va ute och fota igår och här är en utav bilderna :)

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Julia

Tävling på G!



Gå in på min blogg och kolla reglerna :D

2009-08-17 @ 23:21:50
URL: http://juliaosterlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0