Hiss&Diss

Ååh vad jag inte skriver ofta! Jag har varken tid eller lust just nu men det går i vågor det med!

Mitt liv rullar på som vanligt, mer eller mindre. Jag äter, sover, går i skolan, gör läxor och rider.
Får väl köra en hiss&diss för och få skrivet något...

Hiss (tummen upp)

* Kotte! Finns det någon sötare??
* Madde som står ut med mig, trots humörsvängningar ibland...
* Mitt självförtroende går uppåt i hoppningen, tack vare Musse och Nina!
* Jag fattar Matte C (början)
* "Stallboa" börjar bli färdig!

Diss (tummen ner)

* REGN!!
* Blåst!
* Cherokees attitydsproblem (Förbannad -> glad -> förbannad)
* 2½h håltimme mitt på dagen.
* Musse i vänster varv i dressyrsadel, isch.


nu ska lilla sötisen få springa runt på gårdsplan en stund innan Musse får en promenix.



En bild om dagen va det ja...

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0