Regn...

Nu ska jag ta mig i himpavimpan och skriva... Sitter i köket och tittar ut genom fönstret, och gissa vad jag ser? Jo det hällregnar! Suck.. Det som va så torrt och fint och allt! Hade ju tänkt och ladda upp lite bilder med vårtecken men jag har ingen lust med det nu... Men kommer solen fram igen så lovar jag att då kommer det bilder!! ;)

Jo, det har faktiskt hänt lite skoj i mitt liv.. Jag har ju som sagt påsklov, det har vart vår i några dagar och igår va jag och Madde på överby... Och ja, vi två ensamma i massa affärer, det går som det går! :) Det roligaste var väl när vi skulle in på expert! Skulle handla dvd-skivor åt pappa. Vi gick in där, glada i hågen men kände väl att vi inte riktigt passade in där... hmm. Jo så vi gick runt lite och leta efter skivor men hittade inga så vi bestämde oss för att fråga i kassan... Jo visst hade dom skivorna... kassakillen tog fram en förpackning...
Kassakillen: hur många ska ni ha?
Jag: det räcker nog med en...
K: jaha men då får du nog gångra med 10!
*jag och madde tänkte så det knakade*
K: Ja vi säljer dom inte styckvis, bara i förpackning! *Dom e dumma i huvet*
J: jaha mm men det var det vi menade!
K: hehe

Jag och Madde gapskrattade, det är väl inte typiskt oss eller?? tänk om vi hade vart blondiner? då hade dom fått nått riktigt roligt att prata om på expert!;P  Men men vi överlevde och det var till och med rätt skivor:O

Annars hände det väl inte jättemycket, vi träffade några kompisar, madde hann med å klaga på min långsamhet OCH min beslutsångest.. .Men det kom inte från rätt! Hon stog i minst 10min och försökte bestämma sig vilka marsipankycklingar hon skulle köpa. Tillslut blev det 3 burkar,,, Sen gick hon och ojade sig över att dom skulle bli mosade i väskan (dom låg i burkar..) dom kacklade tydligen också..:O

Just det! Madde (och hennes mamma) försöker övertala mig att följa med och dansa på Båberg imorrn. Jag vet inte jag... 1. jag kan INTE dansa...   Men men jag får se... Jag är ganska van med att madde tjatar om att jag ska följa med på danskurser och hela ståhejet. Vad tycker ni?  Det är Streaplers som spelar...

Nä nu ska jag gå ut i pissregnet och mocka... Jag misstänker att hästarna inte har något emot att få komma in.. INGEN gillar regn! inte ens katterna:O  ;P

Pöss pöss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0