April April

Ja så var det dagen då alla ska ha roligt åt dom som är lättlurade. Tyvärr är jag en utav dom lättlurade.. MEN enligt Madde började tydligen April igår för hon lurade i sig själv att jag hade tagit hål i öronen... Jag säger å de.. Ni har läst bloggen innan vet ju att jag vid det här laget har klippt mig, blev faktiskt bra!:) Men, ringde till madde igår för att prata om ditten och datten, har ju tänkt ta hål i öronen så jag undrade hur mycket det kostade där hon tog... Då blev madde galen och skrek: Har du tagit hål i öronen? har du det? gjorde det ont? allvarligt har du de? 
Så höll hon på i 1min medan jag höll på att dö av skratt, jag grät!.. Galna människa!

Annars blev jag bara lurad en gång utav Bettan, min kära svenskalärare. Hon lura i oss att alla lärare ville flytta skolan ut till Sunnanå, om jag har fattat rätt så ligger det utanför mellerud vid vänern... bettan kan luras. Jag kan det inte! Jag har verkligen inget pokerfejs alls, Det existerar inte, jag kommer aldrig få ett.. Jag bara skrattar hela tiden! Hoppsan.. Nu har jag ju avslöjat allt! Nu kommer ju verkligen alla vinna i spel över mig.. ajdå! 

Just det! stackars lilla Cherokee (läs: bomben) har fortfarande lite inflammation kvar i hov/kotleden. Så nu har han boxvilat i en dag till... Imorrn kommer han vara en bomb! isch! Kotte däremot är hur go som helst! Longerade honom över lite bommar och hinder idag och han va eld och lågor (hmm bomb, eld, lågor.. märkliga hästar....) sen så... ingen hemma, inget träns, ingen väst, ingen sadel, bara hjälm, grimma, grimskaft och liten ponny:) ja rätt gissat! Jag red min kära lilla busponny i grimma och grimskaft, ingen hemma! Bra hanna!:) Men jag hade ju hjälm;) Inget hände, jag sitter ju här;) Lite chanser får man ju ta ibland....

Nej nu ska jag fixa lite mat! Funderar på nån slags dubbelmacka men får se va de blir...

Sweet dreams<3 (senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0